Bravis Ervaring

Het Bravis ziekenhuis hoort graag van u hoe u uw zorg en behandeling in het ziekenhuis ervaart. Daarvoor gebruiken we Bravis Ervaring. Daarmee kunt u als patiënt aan de hand van online vragenlijsten uw ervaringen delen. Verschillende afdelingen in het Bravis ziekenhuis werken met de Bravis Ervaring.

Bravis Ervaring

De resultaten van deze online vragenlijsten zijn meteen zichtbaar voor de medewerkers van de betreffende afdeling. Het doel is om de patiëntgerichte zorg en behandelingen te blijven verbeteren. Een groot voordeel van deze methode is dat zorgverleners meteen zien wat er leeft onder de patiënten en hierdoor sneller verbeteringen kunnen doorvoeren.

Maatwerk

De vragen in Bravis Ervaring zijn speciaal op maat gemaakt voor patiënten die een bezoek brachten aan het Bravis ziekenhuis. De vragen gaan bijvoorbeeld over wachttijden bij de polikliniek en de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het team, maar ook over gastvrijheid, telefonische bereikbaarheid en de schoonmaak van de afdeling. Daardoor krijgen wij op verschillende onderdelen een goed beeld van de ervaringen en verwachtingen van de patiënt.

Complimenten en verbeterpunten

De feedback bevat niet alleen tips en verbeterpunten waar medewerkers mee aan de slag gaan. U kunt ook complimenten uitdelen in Bravis Ervaring. Dit wordt door de medewerkers erg op prijs gesteld.

Deelname Bravis Ervaring

U bent niet tot deelname verplicht. De antwoorden die u deelt blijven altijd anoniem. Het invullen kost ongeveer zes minuten. De antwoorden komen niet in uw elektronisch patiëntendossier.

Toelichten

Soms vinden patiënten het prettig om hun antwoorden toe te lichten. Wanneer u openstaat voor verder contact met het ziekenhuis, kunt u op het einde van de vragenlijst uw contactgegevens invullen en waarover u telefonisch contact wilt. Ook de toelichting komt niet in uw elektronisch patiëntendossier.

Meer weten?

Heeft u vragen of opmerkingen over de Bravis Ervaring? Stuur deze dan naar het mailadres ervaring@bravis.nl