Wachttijdberekening in dagen volgens NZa beleidsregels
De berekening van de wachttijden zoals weergegeven is conform de landelijke afspraak: Regeling aanleveren wachttijden medisch specialistische zorg - NR/REG-2315
De afdeling Servicedesk en Werkplekbeheer bestaat uit twee onderdelen.
Zij zijn het centrale hart en aanspreekpunt van de afdeling MICT. Hier komen alle vragen, storingen, aanvragen enzovoorts binnen. Alle medewerkers van Bravis kunnen hier terecht met hun MICT vragen en de Servicedesk zorgt ervoor dat zij het juiste antwoord of oplossing krijgen of als zij de vraag niet direct zelf kunnen beantwoorden of de storing oplossen, dat de vraag wordt doorgezet naar het juiste team. Ook verwerken zij alle aanvragen met betrekking tot accounts en Yubikeys (aanmaken, wijzigen of verwijderen bij uit dienst).
Zij zorgen er onder andere voor dat alle storingen en aanvragen met betrekking tot werkplekken, telefonie, printers, mobiele apparaten en allerlei andere soorten hardware zo snel als mogelijk worden opgelost. Daarnaast zijn zij bijvoorbeeld ook nog bezig met het vervangen van werkplekken en nemen zij deel aan projecten.
De berekening van de wachttijden zoals weergegeven is conform de landelijke afspraak: Regeling aanleveren wachttijden medisch specialistische zorg - NR/REG-2315