Verwijzing huisarts

Heeft uw huisarts u doorverwezen naar het Bravis ziekenhuis? Dan helpen we u graag verder. 

Verwijzing huisarts

Afspraak in het ziekenhuis

Als  uw huisarts u heeft doorverwezen, wordt er voor u een afspraak ingepland. Alle informatie over uw afspraak in het Bravis ziekenhuis ontvangt u van ons per e-mail. Uw e-mailadres geeft u zelf door aan Bravis. Wilt of kunt u dit niet? Dat respecteren we natuurlijk. In dat geval ontvangt u uw informatie per post.

Goed om te weten: 

  • Heeft u geen e-mailadres? Of is uw e-mailadres nog niet bij ons bekend? Geen probleem. Wij sturen de afspraakdatum per brief naar u toe. 
  • Heeft u wel een e-mailadres en wilt u deze toevoegen? Regel dat eenvoudig in uw patiëntendossier MijnBravis. Dit kan onder 'Mijn gegevens'. Hier vindt u alle eerdere afspraken terug. 
  • Geeft u liever uw e-mailadres door bij uw volgende bezoek aan het ziekenhuis? Dat kan bij de balie van de polikliniek waar u een afspraak heeft.
  • Een paar dagen van tevoren herinneren we uw afspraak ook nog per sms. 
  • Na de afspraak worden eventuele vervolgstappen de volgende dag rond 17.00 uur naar u gemaild. 
  • We versturen nooit medische gegevens via e-mail.

Let op: de datum en/of het tijdstip van uw afspraak kan ook wijzigen. Controleer dus regelmatig uw e-mail, sms en/of MijnBravis.

Komt de afspraak niet meer uit?

Laat ons dit dan uiterlijk 24 uur van tevoren weten. Neem contact op met de polikliniek van de medisch specialist waar u een afspraak heeft. Zij plannen een nieuwe afspraak met u in. 

BeterDichtbij in Bravis

Heeft u een vraag voor uw zorgverlener? Via de gratis BeterDichtbij app kunt u deze vraag stellen. U kunt de app downloaden via de App Store of Google Play

Lees hier meer over BeterDichtbij