Wachttijdberekening in dagen volgens NZa beleidsregels
De berekening van de wachttijden zoals weergegeven is conform de landelijke afspraak: Regeling aanleveren wachttijden medisch specialistische zorg - NR/REG-2315
In Bravis werken we elke dag aan het verbeteren van de kwaliteit van zorg. Dit doen we door te leren van ervaringen van patiënten en voorbeelden van goede zorg te delen met collega’s. Ook als er eens iets misgaat leren we door incidenten te melden en te analyseren. Regelmatig laten we de kwaliteit van zorg toetsen door een externe partij. Hiervoor maken we gebruik van de normen van Qualicor Europe. Onze kwaliteit van zorg is erkend met een certificering door Qualicor. Wilt u meer informatie? Kijk op www.qualicor.eu.
In Nederland vinden we het belangrijk dat ziekenhuizen open en eerlijk zijn over hoe ze hun werk doen. Daarom worden de prestaties van alle ziekenhuizen in Nederland gemeten. Door deze meting verbetert de kwaliteit binnen ziekenhuizen. Wat betekent dit voor u? De meting helpt u bij het maken van uw keuze voor een ziekenhuis dat bij u past met de kwaliteit die u wenst.
Het Bravis ziekenhuis meet ieder jaar de kwaliteit van de zorg die we bieden. De cijfers worden gebruikt om de zorg verder te verbeteren. Op www.ziekenhuischeck.nl kunt u ziekenhuizen met elkaar vergelijken en betrouwbare informatie vinden over:
Bekijk de scores van Bravis via ziekenhuischeck
We willen dat u zich goed en veilig voelt bij Bravis. Daarom werken we hard om de kwaliteit van onze zorg steeds beter te maken. We vragen regelmatig aan patiënten hoe tevreden ze zijn met onze zorg. Dit doen we onder andere via de BravisRadar. Zo kunnen we ervoor zorgen dat we goede kwaliteit blijven bieden.
De berekening van de wachttijden zoals weergegeven is conform de landelijke afspraak: Regeling aanleveren wachttijden medisch specialistische zorg - NR/REG-2315